دلسا كوچولودلسا كوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تنها بهانه براي زندگي

قصه پنجم

1393/1/31 10:45
نویسنده : مامان سمیه
151 بازدید
اشتراک گذاری

اولين روز ديدن شما گلم

سلام ماماني

خوبي گلم  اين ماچ از طرف بابا به شما عزيز دل

ماماني جوني ديروز يعني 30/1/93 من رفتم سونوگرافي نرگس خيلي شلوغ بود و كلي معطل شدم و بعد از تلاش بسيار زياد ماماني و خوردن آب زياد موفق شدم كه شما عزيز دل رو براي اولين بار ببينم خيلي كوچولو بودي 3 سانت بودي راستي ضربان قلب تو هم شنيدم خانم دكتر واسعي به من گفت كه شما حدود 6 هفته هستي و تازه قلب ات شروع به زدن مي كنه يعني 103 تا در دقيقه يك خورده ضعيف بود و من ترسيدم ولي از خدا خواستم كه تو رو حفظ كنه و مطمئن هستم كه هميشه محافظ تو هست تند تند مامان بزرگ شد تازگي ها خيلي بد شدي همش من و اذيت مي كني حالم زياد خوب نيست

ولي با تمام اين حرفها مامان عاشق تو و تحمل ميكنه تا زماني كه شما بياي توي بغل هم دوستت دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)